Keressük legújabb adserver munkatársunkat

Description:

Az Indamedia-csoport portfóliójába tartozó kiadványok hirdetési felületeit értékesítő Indamedia Sales a most piacra dobott innovációjával egy olyan, online térre alakított hirdetési megoldást fejlesztett, amely segítségével jól kiegészíthetők a televízióra tervezett reklámkampányok. Az IndaSpot videós formátumú reklámok futtatására alkalmas, a magas elérést pedig az AdContact (AC), azaz kontaktusszám maximalizálásával éri el. A gyakorlatban ez úgy valósul meg, hogy a hirdetés napi két, előre meghatározott idősávon belül az Indamedia-portfólió összes kiadványán egyszerre jelenik meg teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel az egyedi megoldással az IndaSpot száz százalékos láthatóságot tud biztosítani az éppen futó szpotnak. „Az alapötletet a Gemius adta, a velük való intenzív közös munka és gondolkodás remek terepet jelent a termékfejlesztéseinkhez. Az IndaSpot megalkotásakor a cél világos volt: olyan egyedi videós hirdetési megoldást akartunk létrehozni, amellyel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a kontaktusszám. A Nielsen Közönségmérés adatai segítségével meghatároztuk a saját “prime time” sávjainkat, amelyekben a reklámszpotoknak akár a televíziókkal is versenyképes elérési számokat tudunk biztosítani” – mondta Abonyi Bernadett, az Indamedia Sales ügyvezetője. Az IndaSpot naptári hétre rendelhető, legfeljebb 30 másodperces szpotokkal futtatható, melyek akár kampány közben is cserélhetők. Az Indamedia Sales minden IndaSpot-kampány közönségét külön mérőkóddal méri, és az adatokhoz teljes körű hozzáférést biztosít a hirdetők számára. További előnye, hogy a kampány és a kreatívok paraméterei rendkívül rugalmasan alakíthatók felár nélkül, és csak a kért célcsoportban leszállított AC után kell fizetnie a megrendelőnek. „Az IndaSpot új fejezetet jelent a videós online hirdetések piacán, igazán büszkék vagyunk, hogy ezt a fejezetet mi nyithattuk meg” – fogalmazott Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója. Hozzátette: „Az utóbbi két évben bevezetett elérés-maximalizáló megoldásaink iránti kereslet sarkallt minket további fejlesztésekre. Bízunk benne, hogy az IndaSpot lehet az az újabb slágertermék, amellyel növelni tudjuk hirdető partnereink elégedettségét.” Az IndaSpot a ReachMax család harmadik tagjaként lépett piacra az IndaMax és IndaWeek termékek testvéreként. A fejlesztés és a kiszolgálás alapját az Indamedia Sales Gemius-szal való együttműködése adta, az adserverek közül ugyanis csak a Gemius AdOcean keretrendszere alkalmas egy ilyen komplex hirdetési formátum megvalósításához. Az Indamedia Sales az IndaSpot eredményeinek igazolásához a Gemius Direct Effect termékét használja.

Ask Query To Business Owner...

Please fill in the below form with your query and we will get back to you.

CAPTCHA Image

Reviews of Keressük legújabb adserver munkatársunkat

Uh oh! We couldn't find any review for this listing.
Uh oh! You must log in to submit a review. Click Here to login.
CAPTCHA Image